Celebració de la setmana de la dona UPC a l’EPSEVG amb la participació i lideratge de la Vra Gemma Fargas, de responsabilitat social i igualtat de la UPC.

El passat dijous, 13 de febrer, vam tenir el plaer de comptar amb la Vra. Gemma Fargas per a celebrar la setmana de la dona UPC.

Aproximadament unes 20 de persones, la majoria professores front a una minoria d’homes i d’alumnes, ens vam posar a les mans de la Vra per escoltar-la en una activitat que portava per títol "L'experiència d’una dona UPC".

Vam experimentar una gran sorpresa davant del què ens havia preparat. La Vra. amb molt d’encert ens va fer reflexionar a partir de la seves vivències, ens va fer buscar els valors que van constituir les arrels del nostre passat: curiositat, esforç, confiança, perseverança, llibertat, experiència, acceptació, adaptabilitat.... Finalment ens  va fer adonar que totes aquestes arrels són les que han acabat donant els fruits que expliquen les persones que som: gratitud, empatia, respecte, generositat.

Va ser una activitat molt viscuda que es va anar convertint en debat per la gran riquesa de les diferents formes de ser de totes les persones presents.

Gràcies Vra, una lliçó de vida magistral!