L'equip del Vilanova Formula Team (VFT) va competir amb èxit a la 10a edició del Formula Student Spain 2019 al circuit de Montmeló

L’equip de Formula Student de la UPC de Vilanova, el Vilanova Formula Team, va participar del 20 al 25 d’agost en la desena edició del Formula Student Spain (FSS) al Circuit de Barcelona-Catalunya a Montmeló.

La competició comptava amb un total 85 equps e Formula Student d'Universitats d'arreu del món. Van participar 28 equips de Combustió, 45 equips Elèctrics i 12 equips de vehicles autònoms. El Vilanova Formula Team (VFT) participava a la categoria de Combustió.

Aquest any, l’equip amb el prototip NOVA 5, va aconseguir finalitzar totes les proves de la competició, tant les estàtiques: design, cost and business plan, com les dinàmiques:skid-pad, autocross and endurance. L'equip del VFT va assolir un quart lloc en la prova d’eficiència que es puntua a partir de la prova d’endurance, la més dura de la competició. A més, van fer top 3 dels equips espanyols de la nostra categoria i dins del top 10 del global de la categoria.
El resultat final de la competició dins de la categoria de combustió, va ser, amb la suma de les puntuacions de totes les proves, el lloc 20 de la classificació.
El Vilanova Formula Team vol agraïr la col·laboració dels patrocinadors i l'EPSEVG , així com l’ajuda obtinguda durant la FSS per part dels altres equips en els moments més durs.

Més informació respecte al FSS als següents enllaços.

Enllaç a la web del FSS.

Enllaç a la notícia del Diari Sport.