Lliurats els premis del Recircula Challenge 2022

L'equip Aeye, en el que participen els estudiants de la nostra Escola: Marcel Borillo i Lua Po Vicente, ha guanyat durant la gala final del Recircula Challenge 2022 amb un dispositiu que permet organitzar el contingut de la nevera per evitar el malbaratament.

El primer premi ha recaigut en Aeye, un dispositiu petit i compacte fàcilment acoblable a la nevera independent de l'estàndard que els usuaris ja tenen a casa. Aeye funciona gràcies a la intel·ligència artificial (concretament, Deep learning) per detectar què hi entra i surt. Això permet ajudar als usuaris a organitzar automàticament la nevera, gestionar la llista de la compra, planificar els àpats setmanals i connectar amb els convivents per facilitar la comunicació. Tot això, des de qualsevol lloc gràcies a una aplicació i amb l'objectiu de reduir el malbaratament alimentari a casa, estalviant temps, diners i esforç. El jurat ha destacat del seu treball l'excel·lent en presentació i disseny empresarial.