Mesures complementàries COVID-19 per a garantir la seguretat a l'inici del Curs Acadèmic 2020-21

La Comissió Permanent del Consell de Govern, reunida telemàticament el 8 de setembre ha aprovat un paquet de noves mesures que complementen les mesures aprovades pel Consell de Govern del 2 de juliol en la fase de represa del pla de desconfinament.

A grans trets, destaquem que el curs a la UPC continuarà sent presencial per a activitats pràctiques, tallers, laboratoris i que l’estudiantat de primer curs i la seva adaptació a la Universitat són una de les prioritats i que per aquest motiu, els grups de primer cursaran els estudis amb la màxima presencialitat que sigui possible, especialment en assignatures com les pràctiques o en les matèries que s’imparteixen als laboratoris. S'han destinat més de mig milió d’euros a aquest tipus d’accions que articularan mesures de suport a l’acollida i a la millora del rendiment dels estudiants en aquest inici del curs.

Podeu consultar la notícia sencera a l'enllaç adjunt.