Noves guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de la Xarxa Vives d’Universitats

Aquestes guies estan recomanades per a totes aquelles persones del PDI (i també del PAS) que estiguin interessades en com introduir la perspectiva de gènere als nostres estudis i així se'ls hi pugui facilitar aquesta tasca.

Des del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat i seguint amb el tema ja fa mesos iniciat (taller, informació i enviament documentació) sobre la perspectiva de gènere a la docència, us informem que la Xarxa Vives ha fet públiques les noves guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere sota el títol: "Combatem la ceguesa al gènere a les aules!", completant així una col.lecció de 17 disciplines. Com us vam comentar entre aquestes noves guies hi trobareu les relatives a l'Enginyeria Industrial (autoria UPC),  Matemàtiques, Física i Arquitectura. Totes elles conjuntament amb la corresponent a ciències de la computació les podeu consultar en aquest enllaç o també a Atenea, mitjançant el banner "Nous recursos de gènere i de docència", tots els enllaços estan lligats a la web d'Igualtat de gènere a la UPC.

El procés per a descarregar una deteminada guia de perspectiva de gènere en la docència universitària és el següent: Una vegada clicat l'enllaç anterior et condueix a un entorn web de la web d'Igualtat de gènere a la UPC. Seguidament cal anar al requadre de "Guies Externes" i seleccionar la guia desitjada, per exemple "Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere d’Enginyeria Industrial". Després d'omplenar un petit formulari, es podrà descarregar la guia.