Participació de l’EPSEVG en el congrés Interacción 2018 que va tenir lloc a Palma de Mallorca

De l’11 al 14 de setembre d’enguany l’Escola i la Càtedra d’Accessibilitat han participat en el Interacción 2018, que s’ha realitzat a Palma de Mallorca, dins el workshop de docència en Interacció Persona-Computador (HCI) CHIJOTE 2018.

En aquest workshop els professors Daniel Guasch i Pere Ponsa han presentat la comunicació “Análisis de la evolución del Itinerario de Diseño Centrado en el Usuario y Diseño Inclusivo de la EPSEVG de la UPC”.

La comunicació analitza l’evolució de l’itinerari amb dades estadístiques de rendiment acadèmic i valoració dels estudiants. Una de les principals conclusions que se n’extreu és la bona evolució de l’itinerari dins el grau de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. Així com que es pot considerar una bona pràctica en HCI i accessibilitat.

Accés a les actes del Workshop.