Participació de l'EPSEVG en la Zona E

Els passats 4 i 5 d’abril es va celebrar la Zona-E a la Plaça Soler i Carbonell de Vilanova i la Geltrú.

A aquesta fira d'ensenyament postobligatori van participar un total de 25 centres de la comarca que van mostrar la seva oferta formativa postobligatòria, que va des dels diferents batxillerats i cicles formatius fins als ensenyaments artístics, idiomes, formació d'adults, estudis universitaris i formació contínua, entre altres possibilitats.

Com cada any, l’EPSEVG va participar amb un estand, on professorat de la nostra Escola i PAS va oferir informació als interessats sobre la nostra oferta formativa i de la resta de la UPC. Per la fira van passar durant els dos dies més de 1.100 estudiants, alguns dels quals es van acostar al nostre estand interessant-se pels nostres estudis.

Per altra banda la fira va ser un punt de trobada entre la universitat i els centres de secundària i es va aprofitar aquest entorn per establir nous vincles amb el professorat de secundària i així poder intensificar les activitats conjuntes com tastets i visites als instituts de la comarca.

Van visitar la Fira i es van apropar al nostre estand l'alcaldessa Neus Lloveras acompanyada de la regidora d'Educació i Ocupació, Glòria Garcia, la directora general del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, Mercè Garau, la directora general de Centres Concertats i Centres Privats, Pilar Contreras, la Cap de l'Àrea per a la Coordinació i Planificació escolar del departament d'Educació, Judith Barbacil i Frederic Vilà, director de l'EPSEVG.

Enllaç a la notícia de l'Ajuntament.