Participació dels equips de competició VRT i E3T a la MotoStudent International Competition Motorland-Aragó

MotorLand Aragó va ser l'escenari de la fase final de la V edició de la Competició Intenacional MotoStudent que es va celebrar els dies 5, 6 i 7 d'octubre de 2018.

Hi ha dues categories de competició de motos: Categoria de Moto de Combustió (Petrol) i de Moto Elèctrica (Electric).

Hi va participar l'equip del Vilanova Racing Team (VRT), van passar les proves de verificació, van obtenir el novè lloc en les proves d'entrenaments lliures i es van classificar en 8è lloc (d'un total de 45 equips inscrits de diferents universitats d'arreu del mon) en la prova de la competició que consistia en realitzar vuit voltes al circuit.

L'equip del Vilanova Racing Team (VFT) està format per 12 persones amb el Borja Felgueroso actuant com a Team Leader. En tot moment, durant els dies de la competició, l'equip del VRT va estar acompanyat i alentat pel sotsdirector d'Empresa i Equips de Competició de l'EPSEVG, Joan Josep Aliau.

L'equip del E3-Team va estar al circuit de MotorLand Aragó, però finalment no va poder competir per problemes tèctics en la moto elèctrica.

Presentació de la V edició de MotoStudent a MotorLand Aragó del 4 al 7 d'octubre de 2018.

Enllaç de la Sala de Premsa de la UPC.