Pràcticum Odisseu

Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant als estudiants de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.
Aquest any, el programa ha registrat un total de 174 ofertes de pràctiques, que podeu consultar aquí.
Els estudiants podeu enviar les vostres candidatures al programa des del 19 de març fins al 19 d’abril, ambdós inclosos.
Per tal de participa-hi, els estudiants heu de seguir els següents passos:

1. Comprovar si compliu els requisits per participar al programa
  2. En cas de complir-los, enviar les vostres candidatures (màxim 5) seguint els passos que s’indiquen aquí.
  3. Un cop la vostra candidatura hagi estat validada, des del programa us enviaran un correu de confirmació
  4. Quan s’acabi el període esmentat, les vostres candidatures seran enviades a les empreses, per tal que seleccionin el/la candidat/a que prefereixin (amb possibilitat o no que us convoquin a entrevista).

Per a més informació, podeu escriure un correu a practicum@odisseujove.cat.

Més informació a aquest enllaç.