Premis DonaTIC 2020

Un any més, es convoquen els Premis DonaTIC amb l’objectiu de distingir el paper de la dona en el món professional, empresarial i acadèmic de l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i divulgar referents entre la societat per promoure les vocacions en ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (CTEM) i fomentar la presència femenina en les carreres tecnològiques i les enginyeries.

En les bases dels premis, s’estableixen set categories, excloents entre si. Les set categories són: a) Emprenedora, b) Professional, c) Acadèmica/Investigadora, d) Divulgadora, e) DonaTIC Revelació, f) Estudiant TIC, i g) Iniciatives Referents.

Les dones estudiants de l’àmbit TIC de la nostra Escola poden participar en la categoria f). Per tant, demanem al professorat de l’àmbit TIC de l’EPSEVG que animi al seu estudiantat femení perquè es presentin a aquests Premis.

Els Premis tenen caràcter honorífic, sense dotació econòmica.