Presentació del programa de mentoria AFINS per a l’estudiantat de l’EPSEVG

Recentment s'ha posat en marxa AFINS, el programa de mentoria entre iguals on estudiantes veteranes acompanyen als estudiants nous (i també a tot l'estudiantat) perquè millorin la seva integració i el seu rendiment acadèmic.

La posada en marxa d’AFINS estava prevista per a més endavant però ateses les circumstàncies de confinament s’ha decidit començar ara per poder acompanyar millor les necessitats de tot l’estudiantat durant aquests dies, independentment del curs que s'estigui cursant.

Les mentores d’AFINS, que són la Irene, la Marta, la Raquel i la Núria, intentaran recollir inquietuds, així com aconsellar i motivar els companys. Tenen adreça de correu electrònic: afins.epsevg@upc.edu i les podeu conèixer en aquest vídeo.

També podeu seguir el compte d'instagram @afins.epsevg !