Presentació del projecte 'ECO-Caramel' en el marc del Dia Mundial del Medi Ambient 2019

L'alumnat de primària i secundària dels centres educatius de VNG participants del projecte Agenda 21 Escolar es van reunir el passat dia 5 de juny a l'Auditori Eduard Toldrà per celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient 2019.

En l'acte han participat gairebé 200 infants i joves de secundària de les escoles i instituts Lluch i Rafecas, Joaquim Mir, Manuel de Cabanyes, l'Arjau, Escola Pia, Sant Jordi, El Cim, Santa Teresa i la Ginesta.

Durant l'acte, el doctorand Matias Carandell, de la UPC i membre de la cooperativa de consum responsable La Vinagreta, ha fet una xerrada sobre el projecte de " l'Eco- Caramel". Els infants han pogut conèixer en què es basa aquesta iniciativa i quin impacte ha tingut aquest primer any d'aplicació. A més a més, s'han presentat els resultats obtinguts de la comparativa de diferents embolcalls al situar-los en un entorn marí, concretament a l'observatori OBSEA, per a veure les diferents velocitats de degradació dels plàstics.