Presentació dels equips de motor de l'EPSEVG: Present i futur dels nostres equips de competició

El passat dijous 18 d'octubre, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG, va tenir lloc la presentació dels tres equips de competició de la nostra Escola.

La trobada va aplegar:

- Vilanova Formula Team (VFT): equip de competició del monoplaça de combustió.
- EPSEVG Racing Team: equip de competició de la moto de combustió.
- EPSEVG E3-Team: equip de competició de la moto elèctrica.

Cadascun d'ells va fer el balanç de com van anar les seves respectives competicions, i ens van fer arribar el seu missatge on ens demanen a tot el col·lectiu de la nostra Escola el màxim de col·laboració i ajut per a poder dur a terme futures edicions, ja que el nivell de competició i esforç creix any rera any.
Tot i la baixa presència de PDI i PAS en l'acte, es confia en que s'arribin a donar les condicions que facin possible que aquests projectes tinguin la continuïtat que la nostra Escola mereix.