Presentació llibre Miquel Altadill: Dades per a la història de Vilanova

El passat 28 de març 2019 a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, en Miquel Altadill, enginyer tècnic exalumne de la nostra Escola, ens va tornar a sorprendre amb la presentació del seu nou llibre, que s’afegeix a la més de quarantena de llibres que ha escrit.

L’acte va ser presentat pel director de l’Escola, en Frederic Vilà, per la Sra. Paquita Roig arxivera de Vilanova i pel Mossèn Pere Milà rector de les Parròquies de Sant Antoni Abat i de la de Santa Maria de la Geltrú.

Tots els presentadors van coincidir en la capacitat que tenen els llibres d’en Miquel d’encuriosir a tothom, i fer agafar interès per saber més sobre la història vilanovina. Se li ha donat el nom d’historiador local.

El libre del Miquel mostra la seva gran estimació per Vilanova donant-nos a conèixer el seu passat, explicant-nos anècdotes, ensenyant-nos d’on venim. És un home, que malgrat no ser jove, és incansable i té una memòria poc usual. El llibre es basa en un recull detallat i per ordre cronològic dels fets més importants de la història vilanovina d’entre el 1000 i el 1700.