Primera trobada virtual de coordinadors de l'EPS

La setmana passada es va celebrar la trobada anual de coordinadors de l'EPS (European Project Semester).

Aquest any tocava fer-ho a la universitat de Tarbes (França), però degut a les restriccions de la COVID-19 es va passar a format online i es va fer el dijous dia 15 d’octubre i divendres dia 16 d’octubre de 2020.

Apart dels seminaris específics hi va haver presentacions per part de les universitats de Tarbes, Saxion, Lödz, AP University of Applied Sciences and Arts Antwerp, NTU, Porto , Novia, University of Antwerp, St. Pölten University of Applied Sciences, Avans University of Applied Sciences, OsloMet i nosaltres mateixos (EPSEVG).

La trobada va servir per fer un balanç del curs passat i planificar el següent malgrat totes les incerteses del moment. Pel que fa a la nostra Escola, tot i que el nombre de peticions ha augmentat lleugerament, la capacitat Covid de les nostres aules ens obliga a limitar el nombre d’estudiants a 20 - 25. A final d’aquest mes d’octubre de 2020 farem la selecció atenent a criteris d’equitat i oportunitat.