0,7%, sí!

Com a comunitat universitària s'ha fet un esforç més per tal d'integrar-nos a la campanya del 0,7%  proposan mesures per tal de destinar el 0,7% dels ingressos per preus de matrícula. Aquestes aportacions es vehiculen a través del Centre de Cooperació per al Desenvolupament.
Es tracta de convidar-vos a participar en aquesta darrera acció. És força probable que us hagueu plantejat de forma personal el tema del 0,7%, i que fins i tot n'hagueu pres la decisió en un altre àmbit, però el que us proposem ara és un programa propi de la nostra universitat: volem centrar la nostra aportació en allò que ens caracteritza, que és bàsicament la tecnologia que tractem en diversos camps. Això convindria que ho féssim entre tots: els uns de forma directa, i tots plegats contribuint amb la nostra solidaritat i capacitat d'ajut.