10è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

El passat dijous 3 de maig van passar per la sala d'actes i per les aules de l'aulari 930 estudiants de batxillerat dels centres de la comarca per participar en el Simposi de Treballs de Recerca de Secundària.
En el simposi es van exposar 29 treballs de recerca, seleccionats pels centres participants.
Els  autors/res, alumnat de 2n de batxillerat, van exposar els seus treballs de recerca a un alumnat de 1r de batxillerat molt atent i interessat per aprendre de les metodologies i consells que l’any vinent n’hauran de ser els protagonistes.

Es van inclore totes les àrees de coneixement: tècniques, científiques i humanístiques.

Fa reflexionar la gran quantitat de públic de 1r interessat i encuriosit per un dels temes exposats que tractava “de les depressions a l’adolescència”...

Hem de felicitar als joves per la qualitat dels seus treballs i al personal del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf per la gran tasca d'organització del simposi, en que l’EPSEVG s’ha anat involucrant també cada curs des de fa ja deu anys.

Hem de felicitar al personal del Centre de Recursos Pedagògic del Garraf per la gran tasca d'organització del simposi, en el que la EPSEVG ens involucrem també cada curs des de fa ja deu anys.

Link del Simposi.

Simposi.jpg