1ª Jornades sobre Gestió Universitària de Qualitat

Durant els dies 6 i 8 de maig van tenir lloc les 1ª Jornades sobre Gestió Universitària de Qualitat, organitzades pel Gabinet per a la Qualitat de la Gestió de la UPC.

Aquestes jornades adreçades a tot el PAS, es van realitzar diverses presentacions de actuacions a les Unitats sobre bones pràctiques en Gestió de Qualitat.

L’EPSEVG va ser present amb una ponència sobre “EPS: La planificación estratègica d’un projecte singular” i també va ser convidada a presentar la proposta del Premi de Qualitat 2008 lliurat al centre,  titulada “ Gestió de PFC a l’EPSEVG: solucions tècniques per decisions acadèmiques” .

Amdues ponències van tenir una bona acollida i interés per part de tots els assistents i dels responsables organitzadors de les Jornades.