1r Premi en el concurs internacional de disseny

Andreu World premia la versatilidad de Ramesworth Pons

Premi_Andreu_World_1.jpgEl passat 15 de desembre es va celebrar en el hall principal de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de València el lliurament de premis de la 16a edició del Concurs Internacional de Disseny Andreu World.

Després de valorar les més de 200 maquetes participants d'aquest any, el jurat va triar les millors propostes valorant el seu disseny, presentació i innovació i capacitat de producció, determinant a posteriori els dos guanyadors i els quatre esments entre totes elles.

El primer premi ha recaigut sobre el projecte de taula creat per Ramesworth Pons, alumne de L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG). El jurat ha valorat la seva versatilitat, funcionalitat i aplicació en àrees de col·laboració i treball. El seu disseny resol en una sola peça i amb un sol moviment els diferents usos i tipologies de mobiliari: cadira, banqueta o taula. Es tracta d'un disseny polivalent i multifuncional que porta aparellat una complexitat constructiva en el corbat de la fusta, el moviment de la qual permet crear diferents utilitats i usos segons l'entorn en el qual es trobi.