1r Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat + Jornades de Portes Obertes

Els propers 15 i 16 de juny tindrà lloc a l'Escola el 1r Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat.

Juntament amb el Centre de  Recursos Pedagògics del Garraf  s'han organitzat unes jornades de treballs de recerca amb l’objectiu de potenciar l’àmbit científic i valorar de recerca. Un total de 60 alumnes de 2n de Batxillerat exposaran els treballs de recerca als més de 500 estudiants i estudiantes de 1r. Els títols que es presentaran pertanyen a l'àmbit de la tecnologia, humanitats, ciències i arts.

La inauguració de les jornades tindrà lloc dilluns 15, a la Sala d'Actes (9.30h). A partir de les 10h es presentaran els treballs a les diferentes aules de la 2a planta.

Han confirmat la participació en el 1r Simposi l'IES Alenxadre Galí,  IES Manuel de Cabanyes, IES Joaquim Mir, IES Dolors Mallafré, Escola Pia de Vilanova, IES Joan R. Benaprès, IES Vinyet,Escola Pia de Sitges i IES Cubelles.

Aprofitant la presència d'aquests alumnes, i amb d'altres que han confirmat la seva visita, es presentaran els estudis i es visitaran les instal·lacions de l'Escola.