24a convocatòria disseny industrial, del Premi Medalla ADI 2007

En la 24a convocatòria, el Premi Medalla ADI 2007, amb un format completament renovat, es consolida com el concurs biennal d’idees i nous projectes per excel·lència i com a única convocatòria d’àmbit nacional. Amb un tema obert, aquesta convocatòria s’adreça a joves dissenyadors sorgits recentment de les escoles,  i que té com objectiu contribuir a establir ponts entre l’àmbit acadèmic i el món industrial i comercial.

Els canvis d’aquesta nova edició tenen com a objectiu donar més importància i significats al premi i a la seva valoració per al treball de l’ADI-FAD envers la convocatòria, serà de gran importància que des del seu centre faci el màxim esforç per a fer arribar aquesta informació als seus ex estudiants.

Visita la nostra web

www.medallaadi.com
. on els participants trobaran la inscripció on-line.

Bases de la convocatòria