2a Fira Virtual d'Ocupació

Amb més de 1.200 ofertes de treball per a titulats i titulades UPC i estudiantat de darrer curs.

upc_alumni.jpgDel 18 al 24 de novembre UPC Alumni ha organitzat la 2a Fira Virtual d'Ocupació, el punt de trobada amb les principals empreses del mercat.

La Fira Virtual d'Ocupació permet:
  • Accedir a l'estand virtual de les principals empreses del mercat i inscriure's a les seves ofertes de treball.
  • Accedir a les ofertes de feina de la Borsa de Treball UPC Alumni.
  • Assistir al cicle de presentacions de les empreses participants a la Fira, de l'11 al 14 de novembre al Campus Nord (Barcelona), així com a la sessió 'Vine a fer el teu currículum per participar a la Fira', que se celebrarà el  8 de novembre al Campus Nord i al Campus de Terrassa.
  • Conèixer quins perfils professionals cerquen aquestes empreses i presentar la teva autocandidatura als seus estands.
A qui s'adreça la Fira Virtual d'Ocupació? A tots els membres UPC Alumni Premium, als titulats i titulades UPC i estudiantat de darrer curs que es facin UPC Alumni Premium.