2n Concurs de Postals de Nadal

El dimecres dia 22 de novembre, al vestíbul de l'Escola, va tenir lloc l'acte de proclamació i lliurament de premis als guanyadors del 2n Concurs de Postals de Nadal, convocat conjuntament per l'ADEG i el Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials.

A l'edició d'enguany, han participat centres escolars de Primària dels municipis de Bonastre, Gelida, Olivella, Pla del Penedès, Subirats, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú. En total, han estat 970 propostes d'un molt bon nivell i d'una extraordinària creativitat, com podran comprovar els visitants de la mostra que es va inaugurar el mateix 22 de novembre i que s'exposarà fins a l'11 de desembre, al mateix vestíbul de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (UPC).