3ª Fira d'Associacions de l'EPSEVG

Dijous dia 5 d'octubre, va tenir lloc al vestíbul de l'Escola, la 3a Fira d'Associacions

Delegació d'Estudiants, Llunàtics, Racing Team, E3 Team, Vilanova Formula Team, Vilanova Design, UPC Alumni i el Servei d'Esports de la UPC, hi van ser presents amb els seus estands.

Hi vam trobar exposades, tant la moto elèctrica com la de combustió. El monoplaça del Formula Team no estava exposat donat que es trobava a l'esdeveniment de la Fira de Barcelona IN(3D)USTRY.
Totes les associacions van posar a l'abast de la gent que circulava pel vestíbul, informació sobre les seves activitats. 20171005_131758.jpg

Aquesta tercera edició de la Fira, coincidia amb l'Acte d'inauguració de curs acadèmic, i molts dels estudiants que visitaren els estands, van entrar a la Sala d'Actes a seguir-lo.