4a Jornada Dia Mundial de la Ràdio

UPC Vilanova participa en l'homentage a la Ràdio.

Amb motiu de la Jornada del Dia Mundial de la Ràdio el Col·legi d’Enginyers Tècnics i Graduats en Telecomunicació de Catalunya (COEETC) planteja una debat sobre De quina manera escolten la ràdio els nostres joves? que tindrà lloc el 12 de febrer a les 11h. a l’auditori del COETTC (C/ Via Laietana, 39, 5a planta, Barcelona).

El Col·legi d’Enginyers Tècnics i Graduats en Telecomunicació de Catalunya torna, un cop més, a retre homenatge a la ràdio,  un dels mitjans de comunicació més antics però alhora amb més potencial i poder de difusió a nivell mundial. En una societat cada vegada més conquerida per Internet i les xarxes socials, la ràdio ha aconseguit donar un pas endavant i crear-se un lloc indiscutible en els nous mitjans.

El Campus de la UPC s’adhereix a aquest homenatge i convida a estudiants, professorat,  personal d’administració i serveis i tothom que estigui interessat a participar en aquest debat.
A tots els assistents que ho sol·licitin se'ls lliurarà un certificat d'assistència.

Per a més informació, adreceu-vos a tel 93 434 20 70 o al correu-e msecretariadireccio@coettc.com