Acte conjunt de benvinguda als nous estudiants (BE SOCIAL) organitzat per la Delegació d'Estudiants i els Llunàtics (dijous 19 d'octubre)

Aquest dijous 19 d'octubre es realitzarà a partir de les 12.00 h. un esdeveniment de benvinguda als estudiants/es, organitzat per la Delegació d'Estudiants, el Pausa Coffee, la Biblioteca de l'EPSEVG, la colla castellera Llunàtics i el bar de l'EPSEVG.

Per això, es planteja un recorregut presentant els espais on es fa vida social al campus perquè tothom els conegui. Aquesta activitat inclou la Inauguració de la remodelació de la biblioteca.

En l'estona que plantegen fer dins de l'Escola, la Delegació d'Estudiants han preparat jocs i posaran una mica de música per donar ambient durant la franja cultural. Alhora, la colla castellera Llunàtics faran un dinar popular (han comentat que serà un dinar alemany).

La Delegació d'Estudiants és conscient que a partir de les 15.00 h. hauran d'aturar la música i respectar plenament l'horari de classes.

Cartell.jpeg