Acte d'entrega de la donació a la ONG Banc de Recursos.

La entitat sense ànim de lucre Banc de Recursos ha recollit la donació de 84 equips electrònics per part de la EPSEVG amb el suport de Serveis Tècnics.

L'acte d'entrega dels dos palets amb els instruments s'ha dut a terme al hall de l'EPSEVG amb la presència del canal de televisió Canal Blau i radios locals. Per part de l'EPSEVG han assistit a l'acte de donació el sots-director Rafael Morillas i Xavier Ruiz (cap de Serveis Tècnics), així com els tècnics de Serveis Tècnics. Per part de la ONG Banc de Recursos, han assistit, el director Jesús Lanao i dos membres més de la entitat.

L'empresa de transports encarregada de la recollida deixarà els palets en un contenidor del port de barcelona i esperem que en 1 mes i mig aquest equipament estigui funcionant en els laboratoris de la universitat San Francisco Xavier de Sucre, Bolívia.