Aquesta setmana té lloc el Saló de l'Ensenyament i el Saló Futura

Del 14 al 18 de març, la UPC participa al Saló de l'Ensenyament, i els dies 16 i 17, al Saló dels Màsters i Postgraus Futura.

Però com a novetat, enguany l'EPSEVG, apart d'estar representada a l'estand de la UPC, també disposarà del seu espai propi a l'estand que l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú tindrà, per primera vegada, al Saló de l'Ensenyament, ubicat al pavelló 1, nivell 0, carrer F. És l'estand 659.

En aquest espai s'està donant a conèixer l'oferta formativa de la ciutat, on apart de l'EPSEVG que promociona els seus graus i màsters, també s'inclouen les propostes formatives de l'EFAV (Escola de Formació Aeronàutica), l'EMAID (Escola Municipal d'Art i Disseny), l'IMET (Institut Municipal d'Educació i Treball) i la corresponent a Catalonia Film School.

PDI i PAS de l'EPSEVG han donat resposta a la crida oferint-se a estar a l'estand i comptarem també amb el suport de diferents associacions del nostre Campus: els equips competició EPSEVG Racing TeamEPSEVG E3 Team i Vilanova Formula Team, l'associació Vilanova Design / MESDI i la colla castellera Llunàtics UPC Vilanova.  L’equip EPSEVG Racing Team exposa a l'estand la moto amb què participen a la competició internacional MotoStudent.