Beques AUCAT 2004/05. Segon cicle d'Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial

Beques AUCAT      (Resolució 23/09/2004)

Aquestes beques, atorgades per l'empresa AUTOPISTES DE CATALUNYA (AUCAT) tenen com a objectiu facilitar l’accés d’estudiants amb bon expedient acadèmic i currículum als estudis de segon cicle d’Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial a l’EPSEVG, així com premiar els millors estudiants que han finalitzat el primer any acadèmic i continuen els mateixos estudis a l'Escola.

Cada beca té un import únic de 1000€ néts.

Les sol·licituds poden lliurar-se al registre de l'Escola (punt d'informació) els dies 8, 9 i 10 de setembre de 2004 en horari de 9:00h a 13:30h.

La resolució de la convocatoria es farà pública abans del 15 de setembre de 2004.

Bases de la convocatòria 2004/05 de beques AUCAT Descàrrega bases convocatoria Document WORD   Descàrrega bases convocatoria Document PDF

Model de Sol·licitud Descàrrega Model de Sol·licitud Document WORD   Descàrrega Model de Sol·licitud Document PDF