Calendari d'Actes Integrats de l'EPSEVG del Gener-Juliol 2018

Es presenta la primera versió del calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Gener-Juliol 2018

En aquest calendari es recullen les dates de celebració de la Junta d'Escola, la Comissió Permanent, la Comissió d'Economia i Infraestructures, la Comissió de Coordinació Docent i les diferents Comissions de Titulació de Graus i Màsters de l'EPSEVG. Així mateix, es recullen diferents actes de promoció (Jornades de Portes Obertes de l'EPSEVG, Xerrades de Promoció d'Estades Internacionals, Saló de l'Ensenyament i Saló Futura, Zona-E Vilanova, 10è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat, ...).

També es recullen actes d'extensió universitària, com la Diada Castellera, així com altres tipus d'actes, com per exemple, el Face to Face i el II Fòrum Universitat-Disseny-Empresa (UDE) que en aquesta ocasió se celebrarà a Vilanova i la Geltrú organitzat per l'EPSEVG i l'Ajuntament de la ciutat. També remarcar que s'inclouen els principals actes de tipus docent de l'EPSEVG, com per exemple els períodes d'avaluació i reavaluació, les dates de lliurament de les notes i la data límit de dipòsit del TFG/TFM.

Aquest calendari, si s'escau, s'anirà actualitzant periòdicament.