Calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Setembre- Desembre 2017

Es presenta el Calendari integrat d'Actes de l'EPSEVG del Setembre-Desembre 2017

En aquest calendari es recull les dates de celebració de la Junta d'Escola, la Comissió Permanent, la Comissió d'Economia i Infraestructures, la Comissió de Coordinació Docent i  les diferents Comissions de Titulació de Graus i Màsters de l'EPSEVG. Així mateix, es recullen diferents actes de promoció (Fira de novembre de Vilanova i la Geltrú, 22ª Setmana de la Ciència (CRPG), Xerrades de Promoció d'Estades Internacionals, ...). També es recullen actes d'extenció universitària, com la Diada Castellera, així com altres tipus d'actes, com per exemple, les eleccions a Rector/a de la UPC 2017 i les eleccions electròniques per la provisió de les vacants al Claustre Universitari 2017, entre d'altres.

Aquest calendari s'anirà atualitzant periòdicament.