Celebració de l'acte de Graduació de la Promoció 2016-17

El passat divendres 26 de gener, va tenir lloc l'acte de graduació de la Promoció 2016- 2017

Per segon any consecutiu, l'acte fou presentat per Marc Linares Galdón. L'Auditori Eduard Toldrà va completar el seu aforament, aplegant un centenar de graduats, les seves famílies, personal de l'Escola, i personalitats relacionades amb la nostra Escola, el Consell de Direcció de la UPC i amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú.

El Director de l'EPSEVG, en Frederic Vilà, va obrir l'acte i seguidament es va poder sentir la ponència a càrrec de Daniel Rallo, Business Manager de l'empresa OASYS.

Com cada any, tres graduats de quatre titulacions diferents van explicar el seu pas i les seves vivències per l'EPSEVG.

El president del Club Upc Alumni de Vilanova i la Geltrú, Marc de Arias, també va fer un parlament on entre d'altres coses va explicar el paper d'UPC Alumni entre els titulats i titulades, i el nostre company Sergi Menargues va presentar l'Espai Emprèn, projecte que començarà a funcionar en breu amb l'objectiu d'oferir un espai als estudiants i recent titulats que tinguin una idea de negoci i la vulguin fer realitat.

_oko7593.jpg

Un dels moments més esperats de la nit, era el repartiment de diplomes de mans del Director de l'EPSEVG, el Rector de la UPC, Francesc Torres, l'Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú i el conferenciant, Daniel Rallo, i les fotos de grup dels graduats i graduades de les diferents titulacions amb els coordinadors dels diferents Graus i del Màster MUESAEI respectivament.

Després de la intervenció de Neus Lloveras, l'Alcaldessa de la ciutat, va cloure l'acte el Rector de la nostra Universitat.

L'acte va estar amenitzat per diferents actuacions de dansa, de l'Estudi Dance it.

Desitgem molta sort en el futur a tots els titulats de la promoció 2016 - 2017!

Podeu veure el vídeo de Canal Blau aquí .

_oko7460.jpg