Celebrat el dia 14 de desembre l'acte de promoció dels Màsters de l'EPSEVG i sortides professionals (UPC Alumni)

Dijous 14 de desembre de 2017 es va celebrar la presentació informativa dels Màsters Universitaris de l’EPSEVG i les seves Sortides Professionals amb la participació de l’Enric Trullols, en Balduí Blanqué i l'Àngels Serrat.

Amb l'assistència d'onze alumnes interessats, el professor Enric Trullols va iniciar la presentació del Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign), des d’una actitud de proposta.
Va explicar l'estructura dels estudis, així com que hi participa professorat expert de diversos centres de referència com són l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) per part de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC); i la Facultat Belles Arts de la Universitat de Barcelona (UB).

Tot seguit el professor Balduí Blanqué va prendre la paraula motivant als alumnes dient que un cop realitzat el Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI), la trobada de feina és segura. Es tracta d'un Màster basat en projectes i Pràctiques que permeten l'adquisició de coneixements i habilitats teòric-pràctiques.

Va haver molt d'interès i participació dels estudiants durant el torn de preguntes.

Per finalitzar, l'Àngels Serrat, del Gabinet de Suport UPC Alumni, va iniciar el Taller de Sortides Professionals, donant les claus per enfortir la inserció laboral dels titulats i titulades de la UPC i el reciclatge professional dels seus membres, per millorar la seva carrera professional, mitjançant serveis relacionats amb la formació contínua, l'orientació i la inserció professional.

20171214_124527.jpg