CONCURS DE HACKERS

El Servei de Llengües i Terminologia i l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya conjuntament amb l’IN3 (Internet Interdisciplinary Institute) convoquen el 2n Concurs de Relats Breus de Hackers escrits en llengua catalana. Per relat s’entén un text narratiu en prosa. Es poden narrar tant experiències reals com fets imaginaris.

El tema del relat és lliure, tot i que ha de centrar-se en algun aspecte de l’univers hacker: fites aconseguides, intercanvi en xarxa, patents vs software lliure, l'ètica del hacker... Aquest concurs té com a objectiu dignificar la figura del hacker i retornar-li el seu esperit original: el de la persona apassionada per la programació que busca la contínua millora en les xarxes i els sistemes informàtics a partir de la cooperació i la llibertat d'accés al coneixement.

Es valorarà tant el contingut com la redacció del relat. Es concediran tres premis: el primer de 900€, el segon de 450€ i el tercer de 225€.

Hi pot participar qualsevol persona vinculada a la UPC i de qualsevol de les universitats de l'àmbit lingüístic català: alumnes (titulats inclosos) i personal docent i investigador i d'administració i serveis.

El relat s'ha de presentar mitjançant el formulari de participació que hi ha a la web del concurs. El termini d'admissió s'acaba el 31 de maig de 2005, a les 24 h.

Més informació al web del concurs: www2.upc.es/slt/estudiants i a l’adreça electrònica: alatac@upc.es