Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeries d’Àmbit Industrial – Assemblea General

El passat divendres 12 de gener, el Director de l’EPSEVG va assistir a l’Assemblea General de la Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeries d’Àmbit Industrial que en aquesta ocasió es va celebrar a la "Escuela Técnica Superior de Ingeniería y Diseño Industrial – ETSIDI de la Universidad Politécnica de Madrid".

En ella es va elegir el logotip de la Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeria d’Àmbit Industrial, es va presentar el proper "Congreso Universitario de Innovación Educativa en las Enseñanzas Técnicas - CUIEET 2018", es va fer un intercanvi d’opinions sobre la plataforma estatal de professors de tecnologia sobre proves d’accés a la universitat i es va informar de la situació actual de títols integrats, a més de tractar altres temes d’interès comú.

2.Foto_definitiva.PNG