Conferència d'IDIADA a la Sala de Juntes de l'EPSEVG

El passat dijous, dia 15 de març, ens va visitar Jose Manuel Barrios, Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i postgraduat per la Lulea University Technology sobre nous materials.

En l'actualitat és Cap d'Innoviació d'Applus + Idiada, membre de l'Executive Board de l'associació Europea EARPA, secretari general del Grup de Treball Automoció Sostenible de la Xarxa CONNECT-EU i responsable de la gestió dels projectes de R + D a nivell nacional i internacional.

José Manuel va oferir una interessant ponència sobre innovació, projectes actuals i de futur de l'empresa Applus + Idiada, en la Sala de Juntes de la EPSEVG a la qual van assistir alumnes dels diferents graus que es cursen en la EPSEVG i especialment els integrants del Vilanova Formula Team.

Va explicar el funcionament i els objectius del departament d'Innovació de Applus + idiada, i va oferir als alumnes la possibilitat de rebre suport si tenien algun tipus de necessitat, en particular, per tots aquells que tinguin inquietuds en el sector de l'automoció.

També es va plantejar la possibilitat de realitzar estades com a estudiants en pràctiques i iniciar d'aquesta forma una carrera professional. Una sèrie d'alumnes van mostrar el seu interès, i en particular, varis van proposar realitzar assajos del prototip de cotxe que s'està desenvolupant per a aquesta edició del Formula Student, i uns altres per presentar candidatura davant de futures vacants.

Idiada_1.jpg