Convocatòria de Premis Nacionals Fi de Carrera del MEC.

A qui es destina ?
Es destina als estudiants que hagin finalitzat els seus estudis en centres espanyols durant el curs 2005/2006.

Forma de selecció de candidats
Els candidats són seleccionats (en règim de concurrència competitiva) en virtud del seu expedient acadèmic, que serà valorat per la mitjana de les qualificacions obtingudes a cadascuna de les assignatures, tenint en compte la ponderació tradicional del MEC.

Com es sol·licita l'adjudicació del premi i quina documentació s'ha de presentar ?
Es sol·licita mitjançant la presentació d'un full model (aquest full el trovareu al final del document PDF que adjuntem).
A més, s'ha de presentar:

• Original deCertificació Acadèmica personal.
  • Certifiació acadèmica de la data d'avaluació del PFC i el curs acadèmic en el que va ser presentat.
  • Breu Curriculum vitae amb indicació, si escau, dels premis i beques que li hagi estat adjudicats i mèrits que desitgi al·legar, acompanyats de la documentació corresponent.
  • Fotocòpia del DNI.

On s'ha de presentar ?
La sol·licitud d'adjudicació s'ha de presentar a la Subdirección General de Becas y Promoción Educativa, c/ Torrelaguna, 58, 28027 Madrid.

Quin és el termini de presentació ?
El termini de presentació finalitza el 30 de novembre de 2006.

En què consisteix el premi ?
El primer premi té una dotació de 3000 Euros, el segon de 2400 Euros i el tercer de 2000 Euros.

Objecte del premi
L'objectiu és el de premiar els estudiants que han aconseguit els millors expedients acadèmics de cada titulació

Document PDF amb la convocatòria del BOE i el full model per sol·licitar l'adjudicació del premi.