Convocatòria del Premi a la Sostenibilitat per a PFC. Un únic premi de 14.000€.

El Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB) convoca cada any, des del 2000, el Premi a la Sostenibilitat per als projectes de fi de carrera.

Aquest guardó, dotat amb un total de 14.000 euros, és únic i pioner en l'àmbit de l'enginyeria tècnica industrial i té com a objectiu conscienciar els futurs enginyers, els professionals i la societat en general sobre la importància del desenvolupament sostenible.

En aquesta sisena convocatòria el Premi a la Sostenibilitat té una dotació general de 14.000 euros i distincions que es reparteixen de la manera següent:

9.000 euros per al projecte guanyador,

3.000 euros per al professor tutor del projecte de l’estudiant guanyador,

un diploma de reconeixement a l’escola de l’estudiant guanyador,

i dos accèssits per als projectes que han quedat en segon i tercer lloc, amb 1.000 euros per a cadascun.

El Col·legi amb la col·laboració de la UPC i de l’Estudi Ramon Folch ha editat el manual L’avaluació sostenibilista del projecte de fi de carrera,

aquest manual conté el model d’avaluació de la sostenibilitat dels projectes de fi de carrera que utilitza el jurat del Premi.