'Creativitat, Disseny i Innovació'

Amb l'exposició de treballs d'alumnes de Disseny, nacionals o internacionals.

expo.jpgL’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria i la Geltrú participa del projecte 'Creativitat, Disseny i Innovació' que promou el Centre Cívic Urgell de Barcelona, amb l'objectiu de mostrar els treballs que es realitzen en les diferents Escoles on s'imparteixen estudis relacionats amb el Disseny.

En aquesta ocasió, l'EPSEVG és el primer centre convidat que mostrarà una selecció dels projectes treballats en el Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte i en l'International Dessign Project Semester. El públic que la visiti podrà veure l'enginy, la creativitat, el disseny i la innovació i el nivell de compromís amb el que els nostres alumnes treballen.

L'exposició, coordinada pel professor Chema Ibánez,  es podrà visitar fins el 8 de novembre al vestíbul del centre cívic (Centre Cívic Urgell,  c. Urgell 145, Barcelona).