Curs de Prevenció de Riscos Laborals (Nivell Bàsic)

• Títol oficial de Tècnic en Prevenció
  • Reconeixement de crèdits (3 crèdits LE)
  • Per estudiants de totes les titulacions
  • Del 25 al 29 de Juny (9h a 14h)

Objectius[i]

1.       Que els participants adquireixen els coneixements i competències requerides per l’exercici de les funcions de Tècnic de Prevenció de riscos Laborals, de nivell bàsic.

2.       Que els participants que segueixen el curs amb aprofitament obtinguin el certificat oficial que els acredita com a Tècnic de Prevenció de Riscos.

A qui s’adreça

No es requereix cap titulació prèvia, però per tal de que sigui un grup homogeni, aquest curs es dirigirà als estudiants de l’Escola, de qualsevol titulació.

Durada

25 hores presencials en 5 sessions, 2 hores de treball de l’alumne i 3 hores de presentació de treballs tutoritzats.

Continguts

1.       Conceptes bàsics sobre seguretat i salut a la feina.

2.       Riscos generals i la seva prevenció.

3.       Riscos específics i la seva prevenció en el sector corresponent a l’activitat de l’empresa.

4.       Elements bàsics de gestió de la prevenció de riscos.

5.       Primers auxilis.

Organització

Coordinador

Jorge Navarro Fornies, departament d’Expressió Gràfica a l’EPSEVG (jnavarro@ege.upc.edu)

Docents

Professors del diversos departaments l’EPSEVG, i personal de la mútua de la UPC.

Per determinar.

Classes del 25 de Juny al 29 de Juny ambdós inclosos

Exposició de projecte final el 4 de Juliol

Horari[ii]

Classes pels matins de 9h a 14h

Exposició del projecte final de 11h a 14h

Avaluació

Continuada, i a partir del treball.

Reconeixement de crèdits

Els estudiants que segueixin el curs amb aprofitament poden sol·licitar el reconeixement de 3 crèdits.

Acreditació oficial

Els estudiants que segueixin el curs amb aprofitament obtindran el certificat oficial que els habilita per realitzar les funcions bàsiques d’activitat preventiva.

Preu

General:          250€

Alumnes UPC: 180€ (número màx. de places amb descompte per alumnes: 25)

Informació i inscripcions

Podeu passar a informar-vos i a inscriure-us del 2 de Maig al 22 de Juny al Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú (CTVG), en el seu horari de 9h a 14h i de 15.30h a 17.30h (Dl. a Dj.) ó 9h a 15h (Dv.).

[i] La planificació del curs s’ha fet d’acord amb la normativa recollida al Reglamento de los Servicios de Prevención y modificación posterior (REAL DECRETO 39/1997, de 17 de enero, BOE núm. 27 de 31 enero).

[ii] La realització del curs està condicionada a disposar d’un mínim de 20 alumnes matriculats. El nombre total de places és de 30. Prèviament a la realització del curs,  s’enviarà un calendari acadèmic detallat de tots els mòduls als alumnes.

Informació i Preinscripcions (del 2 de Maig al 22 de Juny)
Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú (T. 93 896 72 00)
Rambla de l’Exposició s/n – Edifici VG5. 08800 Vilanova i la Geltrú
Horari: 9 - 14h (Dl a Dj) i de 9 – 15h (Dv)