Curs de Prevenció de Riscos Laborals (Nivell Bàsic) a l’EPSEVG, Juliol 2006

Curs de Prevenció de Riscos Laborals (Niv ell Bàsic) a l'EPSEVG

• Títol oficial de Tècnic en Prevenció
  • Reconeixement de crèdits (3 crèdits LE)
  • Per estudiants de totes les titulacions
  • Del 4 al 8 de setembre (matins)
  • 30 Places limitades com a màxim

Preinscripcions (del 19 de juny fins al 25 de juliol) i informació
al Despatx 158 de 16 a 19h
(excepte els divendres que será pel matí de 10 a 12,30)
 Expressió Gràfica a l’Enginyeria, Sra. Rosa

Objectius[1]

1.       Que els participants adquireixen els coneixements i competències requerides per l’exercici de les funcions de Tècnic de Prevenció de riscos Laborals, de nivell bàsic.

2.       Que els participants que segueixen el curs amb aprofitament obtinguin el certificat oficial que els acredita com a Tècnic de Prevenció de Riscos.

A qui s’adreça

No es requereix cap titulació prèvia, però per tal de que sigui un grup homogeni, aquest curs es dirigirà als estudiants de l’Escola, de qualsevol titulació.

Durada

50 hores, entre presencials (7 sessions) ) i un treball tutoritzat.

Continguts

1.       Conceptes bàsics sobre seguretat i salut a la feina.

2.       Riscos generals i la seva prevenció.

3.       Riscos específics i la seva prevenció en el sector corresponent a l’activitat de l’empresa.

4.       Elements bàsics de gestió de la prevenció de riscos.

5. Primers auxilis.

Organització

Coordinador

Jorge Navarro Fornies, departament d’Expressió Gràfica a l’Enginyeria a  l’EPSEVG (jnavarro@ege.upc.edu)

Docents

Professors del diversos departaments l’EPSEVG, i personal de la mútua de la UPC.

A l’EPSEVG

Primera quinzena de juliol.

Horari

Matins de 9.30 a 13.30 els dies  4, 5, 6 , 7 i 8. El dia 10 matí presentació dels projectes

Avaluació

Continuada, i a partir del treball.

Reconeixement de crèdits

Els estudiants que segueixin el curs amb aprofitament poden sol·licitar el reconeixement de 3 crèdits. (30 places limitades màxim).

Acreditació oficial

Els estudiants que segueixin el curs amb aprofitament obtindran el certificat oficial que els habilita per realitzar les funcions bàsiques d’activitat preventiva.

Preu

100 €

[1] La planificació del curs s’ha fet d’acord amb la normativa recollida al Reglamento de los Servicios de Prevención y modificación posterior (REAL DECRETO 39/1997, de 17 de enero, BOE núm. 27 de 31 enero).