Dona enginyera i carrera professional - Taula rodona per tenir respostes a moltes preguntes

De la mà de dues enginyeres presents al món laboral es va iniciar la taula.

Van explicar els seus perfils professionals, les seves experiències com a dones, la compaginació amb la vida familiar...

A partir d'aquest moment i, gràcies a la moderadora d'UPC Alumni, es va entrar en un interessant debat entre les enginyeres i les alumnes, futures enginyeres, de l'Escola.

La participació d'homes a la taula rodona va afegir la part positiva de què s'aconseguirà molt més en el camí d’igualtat de les dones si tenim els homes al nostre costat.

Finalment la participació a la taula d'una alumna de l'Escola, mentoritzada per una professional dins del programa M2m d’UPC alumni, , ens va donar a conèixer que la noia que estudia a la UPC, no està sola, pot ser acompanyada, si vol, per una enginyera del mon actual.