El Govern de la Generalitat ha atorgat la Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària a l'EPSEVG

Benvolgudes companyes / Benvolguts companys,

Em sento molt satisfet de poder-vos comunicar que el Govern de la Generalitat, ha acordat atorgar la Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, com a premi col.lectiu a la nostra Escola, pel projecte "Educació universitària en alternança". El text de l'atorgament destaca "especialment el fet d'integrar en el currículum de l'alumne l'experiència professional, mitjançant el foment de la comunicació i la interacció entre estudiants, professors i agents externs".

Voldria transmetre una felicitació i agraïment especial en primer lloc a la coordinadora del programa, l'Àngels Hurtado i a tots els professors i profesores que hi han col.laborat activament tutoritzant els estudiants del programa.

A més d'aquesta "primera línea" agrair l'esforç dels que aconsegueixen captar i mantenir la complicitat d'empreses per la realització de les pràctiques, els que han aportat idees i suport per donar consistència al projecte, als professors i experts de les assignatures pròpies del programa i a tots els que han aconseguit encaixar un projecte complexe i ambiciós, a l'organització acadèmica i la pràctica de la gestió diària.

Per últim resaltar molt especialment el carácter col.lectiu de la distinció que destaca el carácter cooperatiu del programa de l'Educació en Alternança.

Aquesta distinció ens anima a continuar en l'esforç i a avançar molt més, amb l'impuls que suposa constatar que des de fora també reconeixen i recolzen una iniciativa de la que nosaltres ja n'estaven convençuts, i per que no dir-ho amb la dotació econòmica del premi.

El lliurament d'aquestes distincions es faran el proper dilluns 27 de setembre a les 12.00h, dins del marc de la inauguració oficial del curs universitari a Catalunya, que aquest any organitza la Universitat Pompeu Fabra (Auditori de l'àgora Jordi Rubió i Balaguer - Campus de la Ciutadella - Ramon Trias Fargas, 25-27 - Barcelona). Ens agraderia molt, aquest any especialment, que poguessiu assistir.

Salutacions cordials,

Andreu Català Mallofré