El proper 7 de febrer el Microsoft University Tour arriba a la UPC.

El Microsoft University Tour arriba a la UPC". El proper dilluns 7 de febrer el Microsoft University Tour arribarà a la UPC.

Si vols aprendre el que es .NET, des de els conceptes més senzills fins a poder desenvolupar aplicacions .NET per a dispositius mòbils, passant per l'accés a dades fent servir ADO.NET, crear pàgines web amb ASP.NET i un WebService d'una  forma senzilla aquest esdeveniment t'interessa.

La visita del Microsoft University Tour durarà tot el dia, durant el qual es  faran un total de 5 conferències en les que s'explicaran tots els temes  anteriorment anomenats, així com també es faran demostracions per tal de no només veure els conceptes teòrics.

Passa't per la següent web i registra la teva assistència

Si vols informació sempre pots posar-te en contacte amb nosaltres a la següent adreça de correu (puntonet.upc@gmail.com).

Vinga, t'esperem.

LLOC: Aula Master (Edifici A3).
DIA: Dilluns 7 de febrer del 2005
HORA: de les 10 del matí fins les 17:45 (en 5 sessions de 1 hora)"