Estada de Professors Internacionals amb motiu de l'EPS

Aquest curs hem tingut tres visites de professorat internacional que han vingut a casa nostra a impartir seminaris especialitzats en Project Management (David Ashworth de la Denmark Technical University), Team Building (Roger Nylund de la Novia University of Applied Sciences) i International Marketing (Alina Popescu de la Polytechnic University of Bucharest).

Aquestes visites són importants i necessàries per donar contingut al nostre projecte d'internacionalització i els hi volem agrair el seu esforç i dedicació.

Tanmateix animem al nostre professorat per aprofitar aquests convenis i fer nosaltres també estades internacionals similars. Des de l'oficina de relacions internacionals us assessoraran i us ajudaran en tot el necessari.

Estada.jpg