EXPOSICIONS CONCURS POSTALS DE NADAL

El Col·legi d'Enginyers Tècnica Indústrials (CETIVG), l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) i l'Associació d'Empresaris de l'Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf (ADEG) convoquen el 3er concurs de postals de Nadal per a l'alumnes de primària dels centres escolars de les tres comarques del Gran Penedès.

Tots els dibuixos presentats seran exposats al vestíbul de l'EPSEVG del 28 de novembre al 14 de desembre. El dia 28 s'inaugurarà l'exposició i es donaran els premis als nens i nenes guanyadores a la Sala d'Actes de l'EPSEVG, amb la presència de Sr. Joan Ignasi Elena, Alcalde de Vilanova i la Geltrú, el Sr Xavier Cardona Torrandell, president de l'ADEG, el Sr. Luis Santiago Sánchez Gamarra, el degà del CETIVG, i el Sr. Enric Trullols, Director de l'EPSEVG, .