FACE 2 FACE 2007

PRESENTACIÓ

FACE 2 FACE és el projecte conjunt de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) creat per afavorir un pont entre empresaris líders en innovació i tecnologia del nostre territori, estudiants i recent titulats.

Els propers dies 10 i 11 de maig, al Vestíbul de l’EPSEVG es realitzaran entrevistes planificades i personalitzades d’estudiants amb empresaris, en funció dels requeriments professionals que les empreses hagin expressat i de les preferències que els estudiants hagin establert en el CV que prèviament ens hauran lliurat.

Aprofitant aquest entorn, es celebraran xerrades en les que l’empresa es donarà a conèixer i podrà presentar el perfil professional que requereix.

Per a les empreses, s’organitzaran taules rodones a partir de les quals es generarà un debat productiu sobre temes d’actualitat.

Face 2 Face però, començarà molt abans ( del 17 al 19 d'abril). Els estudiants que s’hi acullin rebran cursos impartits per l’Oficina d’Orientació i Inserció Laboral (OOIL, AAUPC) sobre redacció de currículum (CV) i com superar l’entrevista de treball, i hauran lliurat el seu CV indicant les seves preferències. A l’ ARE-Empresa ens encarregarem de lligar i planificar les trobades.

Amb tot, FACE 2 FACE vol crear un espai per al diàleg que posi en contacte aquests grans pilars de l’economia, afavorint-ne l’apropament i la coneixença entre professionals de l’Enginyeria i futurs professionals.

Els alumnes participants, prèvia inscripció rebran 2 crèdits de lliure elecció. Properament posarem en funcionament el web oficial Face 2 Face on trobareu tota la informació.

També podeu adreçar-vos directament a l’ARE. Us hi esperem!

Aconsegueix crèdits de lliure elecció

L’EPSEVG reconeixerà la participació dels seus estudiants en el Face 2 Face amb dos crèdits de lliure elecció.

Què cal fer ?

• Assistir a un dels dos tallers (17 i 19 d’abril)
  • Lliurar el CV del 24 al 27 (Setmana Cultural de l’EPSEVG) a l’ARE-EMPRESA
  • Assistir a un mínim de tres xerrades d’empreses (10 i 11 de maig)

Fes la teva inscripció!  (El període d’inscripció s’obrirà en breu)

ACTIVITATS face 2 face, mes d'abril.

A càrrec de l’Oficina d’Orientació i Inserció Laboral de l’AAUPC.

Per a tots els participants del Face 2 Face, totes les activitats són gratuïtes.  L’aforament és limitat,  per tant,  si s’escau, la participació en les diferents activitats vindrà determinada en funció de l’ordre d’inscripció.

Fes el salt al món del treball

Estàs buscant feina i no saps per on començar? Tens el teu currículum preparat per convèncer a les empreses? Segurs que tens moltes qualitats per oferir-los.

Vine i:

1. Aprèn a fer el millor currículum
  2. Descobreix que volen les empreses
  3. Planteja’t les pautes per al teu futur.
  • Dirigit a estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de vessant tecnològica
  • 17 d’abril, de 12h a 14h

Fes la teva inscripció!  (El període d’inscripció s’obrirà en breu)

Fes la teva millor venta personal i arriba a les millors ofertes

Les empreses estan buscant el teu talent. El currículum ha de ser el teu millor anunci. Vine i li traurem el màxim suc.

La primera informació que tinguin de tu serà determinant, la carta de presentació té la seva importància: ja t’has atrevit a redactar-la?.

Vine i et donarem les eines més útils per començar la teva recerca de feina.

A més, pots aconseguir dos crèdits de lliure elecció.

• Dirigit a estudiants de l’EPSEVG
  • 17 d’abril, de 16h a 18h
  • EPSEVG (per concretar l’aula)

Aconsegueix dos crèdits de lliure elecció!
Fes la teva inscripció!  (El període d’inscripció s’obrirà en breu)

Supera amb èxit les entrevistes de treball

Saps quins són els teus punts forts? Has fet alguna entrevista? Descobreix tot el què et pots trobar en aquestes situacions.

Posa’t a prova !!!

• Dirigit a estudiants de l’EPSEVG
  • 19 d’abril, de 12h a 14h
  • EPSEVG (per concretar l’aula)

Aconsegueix dos crèdits de lliure elecció!