Finalitza l'EPS 2017

L'edició 2017 de "l'European Project Semester (EPS)" va arribar al seu punt final el passat divendres dia 23 de juny amb el lliurament de diplomes i el Farewell Party, després de 15 setmanes d'intens treball.

En aquesta edició 45 estudiants d'aproximadament 20 universitats d'arreu del món junt amb 9 professors i professores d'aquestes universitats són els que han vingut a casa nostra amb motiu de l'EPS.

De la nostra Escola 14 professors i professores han aportat el seu esforç com a Tutors dels diferents projectes, impartint Seminaris o formant part del Board of Tutors.

EPS1.JPGI finalment 8 empreses, institucions i grups de recerca han obert les seves portes als estudiants per desenvolupar els seus projectes multidisciplinars.

L'EPS és un programa acadèmic il·lusionant i productiu, reconegut amb punts PAD i al qual tot el PDI de l'Escola esteu convidats a apropar-vos.

De fet, per repetir l'èxit any rera any és imprescindible la vostra col·laboració.

Us esperem al proper EPS 2018!