Fira de Novembre 2017 de Vilanova i la Geltrú

El dia 10 de novembre a les 11.30 h., ha quedat inaugurada la Fira de Novembre

Una vegada més el Campus de Vilanova participarà activament a la Fira de Vilanova i la Geltrú els dies 10, 11 i 12 de novembre.

Aquest any hi seran presents els 3 equips de motor, les dues motos i el cotxe, que han participat en les competicions universitàries de Motostudent i Formula Student respectivament, i també, la colla castellera Llunàtics.

- L'equip E-3Team, de la moto elèctrica, mostrarà la seva moto al Parc de Baix a Mar on  les persones que ho desitgin podran fer-s’hi una fotografia i adquirir butlletes per a optar al sorteig de material de moto.
- L'equip EPSEVG Racing Team, amb la seva moto de combustió, també, al Parc de Baix a Mar, donarà a conèixer un prototipus de moto de competició i oferirà la possibilitat de jugar amb un complex de scalextrics.
- L'equip Vilanova Formula Team, portarà un atractiu simulador  a la Zona d'Automoció de la rambla Principal (a la part de dalt i a poca distància de la Plaça de les Neus).

A més, l’EPSEVG i Fórmula Student  intervindran en les sessions organitzades per La Factoria de la FEGP (Federació Empresarial del Gran Penedès), al recinte firal: Rambla Principal, número 4, on hi oferiran dues xerrades:

- A les 18.00 h. del dissabte l’equip Vilanova Formula Team  presentarà el seu projecte interdisciplinari amb el títol "Vilanova Formula Team: Working on my dream”
- A les 18.45 h. L’EPSEVG farà la sessió: UPC-Vilanova. El Campus del territori.

La colla castellera els Llunàtics realitzarà un taller de castells el divendres de 17.00 h. a 18.30 h. a la Zona d'Activitats del Parc de Baix a Mar. El dissabte, de 10.00 h a 14.00 h., tornaran a actuar organitzant tallers manuals de castells per al més joves.

Els participants de la nostra Escola a la Fira us conviden a que hi fer un passeig i visitar-los!