Francesc Torres ha pres possessió com a Rector de la UPC ( 12 - 12 - 2017 )

El passat 12 de desembre, el catedràtic Francesc Torres Torres va fer la presa de possessió formal com a Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

L'endemà, dia 13 de desembre, ho van fer els membres del Consell de Direcció.
Francesc Torres va signar el Llibre de Registre de les Preses de Possessió com a Rector de la UPC. El nomenament s’ha publicat al Boletín Oficial del Estado (BOE), RD 1025/2017, de 7 de desembre, i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), núm. 7514 (12/12/2017), amb efectes a partir del mateix dia 12 de desembre.
Francesc Torres va ser elegit Rector de la UPC en els comicis del 15 de novembre passat, en els quals va obtenir el 50,23 % dels vots ponderats (1.854 vots).

D’altra banda, el proper 10 de gener de 2018, a les 12.00 h., tindrà lloc a l'Auditori del Vèrtex l’acte públic de presentació del nou Rector a la comunitat universitària de la UPC, al qual assistiran, entre d'altres, el president del Consell Social, Ramon Carbonell, així com representants del Govern de la Generalitat de Catalunya.